-
Provera naloga: Nema potrebe da telefonom. Svim korisnicima nudimo mogućnost uvida u našu bazu podataka putem web stranice https://www.kimtecservis.rs/default.aspx?tabid=390, na kojoj su Vam ažurne informacije dostupne 24 data dnevno, 7 dana u nedelji.
-
Provera statusa naloga za PARTNERE: Nema potrebe da zovete telefonom, budući da svim partnerima nudimo mogućnost uvida u našu bazu podatataka putem web aplikacije https://shop.kimtec.rs/RMA na kojoj su Vam ažurne informacije dostupne 24 sata dnevno 7 dana u nedelji. Preko iste aplikacije možete najavljivati i reklmacije za servis, uneti detaljan opis kvara, kako bi nam olakšali dijagnostiku i ubrzali proces servisiranja.
-
Reklamcija na uslugu servisa – molimo Vas da nam sve reklamacije ( probijen zakonski rok za rešavanje, problemi sa upitima, ponovljene popravke..) šaljete pismeno na e mail-om na servis@kimtec.rs. Svaki e-mail će sigurno biti pročitan u roku od najviše 2 sata i prosleđen odgovornom rukovodiocu na analizu, te ćemo se Vam se javiti e-mail-om ili telefonom, kako bi što pre rešili tu reklmaciju. Često u telefonskim razgovorima dođe do određenih krivo shvaćenih fraza ili rečenica, pa iz tog razloga praktikujemo pismenu komunikaciju u nužno potrebnoj meri. Vrlo često je potrebno proveriti podatke, navode ili izjave koje korisnici spomenu u svojim žalbama, koje nije moguće znati
-
Evidencija uplata po ponudama – za svaki van garantni servis dobijate ponudu e-mailom, te Vas molim da povratnu informaciju ( pristanak ili odbijanje ) pošaljte na servis_prodaja@kimtec.rs ( nikako ne na lično ime pošiljalaca ) kako se ne bi dogodilo da protok informacija zapne ako zaposleni slučajno nije na radnom mestu. Bankovne izvode dobijamo svaki dan elektronskim putem, te se proveravaju uplate po ponudama /računima i prosleđujemo serviserima kako bi odradili poručivanje delova i popravku ako delove imamo na skladištu
-
Besplatni telefon za podršku i opšte informacije je 011-44-44-560
Načini plaćanja
1. GOTOVINA
-
Plaćanje gotovinom možete izvršiti prilikom preuzimanja vašeg uređaja na prijemnom mestu
2. VIRMANSKI PO PONUDI
-
Nakon dijagnostike ćete dobiti ponudu za popravku, e mail-om
Ukoliko ne želite plaćati prilikom preuzimanja uređaja, možete izvršiti uplatu putem e-bankarstva.
3. KREDITNE KARTICE
